لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
آنجلوتی: " صعود یوونتوس برای کالچیو مساله ی مهمی است"

آنجلوتی: " صعود یوونتوس برای کالچیو مساله ی مهمی است"

کارلو آنجلوتی سرمربی تیم رئال مادرید معتقد است حضور یوونتوس در نیمه نهایی برای فوتبال ایتالیا بسیار مهم است. همچنین در در مورد وضعیت موراتا صحبت کرد.

بیانکونری فردا شب در چارچوب دور برگشت مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف موناکو خواهد رفت. این بازی برای یووه بسیار اهمیت دارد، چرا که در صورت صعود اولین باری خواهد بود که پس از سال 2003 در این مرحله حضور خواهند داشت.

آنجلوتی در این باره به کوریره دلو اسپرت گفت:" یوونتوس در لیگ قهرمانان به همراه ناپولی و فیورنتینا در لیگ اروپا، نمایش های خوبی ارائه داده اند."

"آن ها می توانند به مرحله ی نیمه نهایی صعود کنند و در صورت حضور در مرحله ی بعد جنبه های مثبتی به وجود خواهد آمد، این که این صعود می تواند رقیبان این تیم ها را در لیگ تشویق کند."

" به خصوص، یوونتوس توانایی رسیدن به دور بعد لیگ قهرمانان را دارد که این موضوع برای تیم های ایتالیایی یک اتفاق بزرگ خواهد بود و مطمئنا برای هر فردی در سری آ این صعود مهم خواهد بود."

"بزرگترین نقطه ی قوت یوونتوس قطعاً انسجام این تیم است که حتی با وجود تغییر سرمربی به خوبی آن را مدیریت کرده اند."

" یوونتوس نتیجه ی خوبی در دور رفت گرفته است، اما دفاع از یک گل در این مرحله از رقابت ها دشوار خواهد بود."

در ادامه آنجلوتی در مورد موراتا به صحبت پرداخت:

" موراتا هنوز جوان است، بازیکنی باکیفیت و سرشار از شور و اشتیاق است و او می تواند آینده ی بسیار مهمی همراه با یوونتوس داشته باشد."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: